måndag 25 maj 2009

Måndag.

Idag har jag jobbat, och haft lite problem på jobbet så blir nog inge övertid denna vecka, tråkigt.

sen har jag vart och inhandlat en dator, för min gamla sunk dator gick ju sönder precis som alla andra grejer jag tar ;). synd att grejen är lite äl komplicerad för mig men ja man lär sig väl.

sen har jag spelat kubb med grabbarna sen kom systerna och bror min och körde en match eller vad man nu skall kalla det.

Sen har vi suttit och äntligen kommit på ett namn till laget, eftersom ingen tycker att mina underbara och fantasifull förslag duger. så det blev Påven och barnen, sen får ni väl komma ut och kolla vad vi mer har planerat för bus :).

--------------------------------------------------------------------------

Sen tack för helgen allt underbart och trevligt folk, hade verkligen hur trevligt som helst.

sen du mommo du får lära dig att kommentera din korv prinsessa eller skaffa msn så vi kan byta några ord / Puss Samuel ditt favorit barn barn ;)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en måttlig pingst.MOMMO

    SvaraRadera
  2. Håller med min kära mor...Fniss!
    Hoppas det blir en MÅTTLIG midsommar med.....
    Och inga stulna mobiler eller avskurna senor....Puss "bästa" o enda mamsen

    SvaraRadera