tisdag 19 maj 2009

Laddad tisdag som Barnvakt

tjingeling.

har haft en underbar och trevlig helg, Drog ihop kubblaget och josse och lånade en stuga av familjen lövgren ute i hide och hade en mys fredag med grillning och kubb och skönt festande, ´fast egentligen skulle vi ju bli många fler på kvällen men folk är ju så dum lata, fast är väl lite förstående är ju en bit ut på landet men det var ju deras miss för kul som fan hade vi:D.

sen på lördagen bjöd vi ut mina systrar och lite annat löst folk.

söndags var det mysa och städa där ute och skubba golv eftersom min motorik inte är så grym när jag är lite kalas, spilde väl typ 4 öl på under klockslaget av 1 timma :D.

Måndag jobba jobba och sen umgås med lite polare spela kubb och mysa bara:)

Idag har jag jobbat, sen vart det hem och vara barnvakt för malva för Farsgubben skulle repa med sitt Rockband ;). Dee ni ;) har jag en raggar morsa och en raggarfarsa eller båda är liksom lead singer ;).

Just nu sitter jag och softar lyssnar på acceptance - Diffrent men funderar på att byta låt för den var ganska tråkig är inte på det humöret så blir nog Before the worst - The Script. sen sitter jag och gnäller över min ostrechade axel som jag typ slet urled nu när jag trännade bakåtvolt på gräset, har vågat på mig det nu efter typ bara 2 år ;). det är nästan komplett är lite ringlig på fötterna men det kommer.
Och sen är jag lite nervös över vad det blir för dom från tingrätten imorgon, men det blir nog bra det där.

sen skall jag försöka fjäska till mig att få jobba på torsdag så man får lite fetare lön ;). fint med lite extra kosing skall ju fixa bilen och möjligt vis köpa segelbåten. kommer nog bli en underbar sommar det här :).

nu skall jag kolla på simpsson eller vad det nu är som låter på tve apparaten :).

pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar