söndag 10 maj 2009

Söndag kväll.

Hallå där. var ute och åt tårta och myste sen var vi ute och seglade med leons nya segel jolle ha fick i födelsedags present, grymt kul :D. så nu har jag varit och kollat på segelbåtar och jag skall köpa mig en har tagit reda på vad det kostar att parkera per natt med en sån och är grymt billigt, så skall parkera den i visby hamn i sommar åhh jaa vad vi skall steka och flörta jag och folket!.

fast först skall jag få lite hjälp av min styvmorsas polare som skall lära mig att segla :D. sen är det ju inte världens finaste segelbåt men det är stor som en husvagn :D. sen sälja den efter vintern, och tycker jag det är kul så skall jag köpa en fräsch till nästa sommar ;). blir nog grymt. ja så är det någon söt intresserad av att pröva lite destination Samuel så varse god bara hör av sig ;).

sen har jag lekt lite med pontus som precis åkte. och snart kommer alex sen tänkte jag slå en signal till jossy pussy, se om hon har lust att komma över till oss sen se en film eller nått.

åhh imorgon blir det jobbet åhh jaaa vad jag är sugen !, absolut inte!

1 kommentar:

  1. Hej! mammen här! Nu är jag tillbaka, har haft min bärbara på lagning! JAg var så stolt över dej och Frida igår på rättegången- ni skötte er jättebra tyckte jag-överdrev inte o så!Tydligt o vettigt redogjort!Hoppas ni får det trevligt i Lövgrens stuga o var nu rädd om den i helgen
    Puss puss mamsen

    SvaraRadera