söndag 24 maj 2009

Löning!

Morgon morgon, sitter vid datorn med 4 svettiga frallor men bara lite snuskigt bregott på ;), sen väntar jag att chefens farsa skall plocka upp mig för han har vägarna förbi stan för att hämta virke, så det är ganska skönt slipper man åka tråkiga bussen.

sen är det bara jag som inte fått min lön in på kontot?. jävla skit skulle köra en variant med lite drick yoghurt och några fraller och lite frukt till frukosten idag, men nej nej på mitt konto väntar vi med att föra överlönen. så då blir det sunk mackor sen åka ut till farsan och sno lite käk hos honom.eller om jag har tur så kommer det vid lunch och då har vi ju Stenkyrku's otroligt stora och lokalt kända Ica Malmros.

har haft en jätte bra helg, lite väl mycket alkohol konsumtion efter som jag hade räknat med att vara lite ledig. men så klart så kom det en 20 års fest på lördagen, och sen.

Forts kommer, skall ner och bli uppplockad vid bingan


pusselipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar