tisdag 12 maj 2009

Stenkyrku!

Har jobbat, sitter nu i stenkyrka hos farsan min, pontan kommer snart in och hämtar mig sen skall vi spela mera kubb, är väldans mycket kubb nu. Verkar som vi satsar på att ta hem alltihop ;).

sen skall jag fixa kläder efter som att jag kommer bo hos farsan i 2 veckor :). pga ekonomin!, och lär efter mig låna inte ut för mycket pengar så ni inte kan klara er själva haha :D. men nästa månad blir en grymt go månad ;), om jag nu kan hålla i pengarna. men det är nyttigt för mig att vara här ute, så jag får lite tid för mig själv, är så otroligt sällskaps sjuk enligt min visa Far.

imorgon blir det jobb, sen ikväll skall vi planera min ide om helgens även tyr, och sen måste vi kolla vädret.

tjingeling, antar att pontan kommer när som helst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar