tisdag 14 juli 2009

hallå där!, vart ju ett hyfsat tag sen jag skrev :D

haha :P. funderar på att byta till min gamla blogg mycket lättare att lägga upp bilder och sådant! jaa vad har samuel gjort på senare tid jaa en jävla massor kom just hem från hultsfred, är helt paj tar det lugnt ikväll har sovit 9 timmar på 3 dygn och körbil som en jävla dåre :D.

på jobbet så har vi bytt och lagt på ett plåt tak för min gammla kompis lill walhströms familj ganska snopet, tråkigt nog så vet jag inte har inte samma vänskap där. hon plugga i sthlm och är upptagen med att vara vuxen antar jag. jaja sådant händer.

men jag själv kommer för alltid vara en jätte bebis :D. så det är bara att ta det lugnt.

fullt öss och massor av komplikationer och drama på hultan men, överlag så har jag haft grymt kul :D och sett grymt feta band, the killers, the sounds, petter, promoe, timbaktu, N.a.s.a, Adept, Rabtier, och massor av fler som jag inte kopplar just nu. men kan ju vara pga min över alkoliserade hjärna, har inte riktigt kommit tillbaka till matchen.

sen kom brosan just hem från sin tjej han har bott där i några veckor nu när han har jobbat riktigt fett.

sen nu på torsdag blir det ännu mer röj nu under sthlm veckan har ju inte hunnit kolla allt, har ju varit upptagen med att ta mig tillbaka till samhället. kommer några polare från fastlandet så det blir grymt kul!


chill out och redbull!

1 kommentar: